وقتی که من بچه بودم ...

آب و زمین و هوا بیشتر بود

وقتی که من بچه بودم ...

آب و زمین و هوا بیشتر بود

جنگل ٬ پمپ ٬ اس اس ٬ عمران ٬ سوسیس

سلام بچه ها ٬ خوبین ؟ ...

 

اول بذارین از جمعه شروع کنم ٬ صبحش ساعت ۵:۳۰ بیدار شدم ٬ دوچرخه رو باد کردم ٬ ۶:۱۵ هم بچه ها اومدن (هادی ٬ حجت ٬ سهیل ) ٬ راه افتادیم به سمت جنگل قائم ...  کلی دوچرخه سواری کردیم و هر کدوممون یکی یبار خوردیم زمین ...  ٬ بعدشم یه صبحانه مفصل خوردیمو ٬ برگشتیم ... درختای بارون زده ی جنگل ٬ یه جوری بود که اجازه ی دل کندن نمیداد ولی چه کنیم که غم نان ( پروژه ها) امان ندادن که بیش ازین بمونیم  ...

 

ساعت ۱۰:۰۰ رسیدیم خونه ٬ بعد از یه استراحت جزئی  ٬ اوفتادم تو اینترنت که واسه پروژه ی آب کاتالوگ پمپ آبرسانی شهری پیدا کنم ٬ چقدر این پروژه آب درد سر داره ...

 

عصرم که این استقلال رو خدا بگم چکارش نکنه ٬ حسابی با بازی افتضاحش حال ما رو خراب کرد ...  چی بگم ؟؟!!!؟!! که دلم خون شد از دست این بازیکن ها ... ولی خدایش ٬ تقصیر ناصر خان چیه که هوادارا گیر دادن بهش ٬ خیلی بی انصافی کردن ...  اما اتفاق خوب هم این بود که پرسپولیس هم به همین افتضاحی باخت که یه جورایی درد همچین شکستی ٬ آروم تر بشه ...

 

بعد از بازی اس اس جونم ٬ رفیم خونه دختر دائیم ٬ همه رو واسه عصرونه دعوت کرده بودن ...  کلی با محسن ٬ یعنی شوهر دختر خاله م ٬ که میشه بابای همون آرش که قراره به دنیا بیاد ٬ در باره رشته و کارو اینجور چیزا گپ زدیم ٬ آقا محسن مهندس عمرانه ٬ منم که دانشجوی ترم آخر عمرانم ٬ من که کلی لذت بردم ٬ محسن رو نمیدونم ... 

 

شبشم وقتی رسیدیم خونه ٬ ساندویچ سوسیس پنیر مامانی درست کردو خوردیمو خوابیدیم ...

 

امروز صبحم که همه ش درگیر پروژه آب بودم ٬ عصرم رفتم کلاس ٬ حالا هم دارم این پستی که نوشتمو تمومش میکنم ...

 

به امید اینکه یکی دوتا نظر داشته باشم ٬ فعلا بای بای

نظرات 5 + ارسال نظر
~سحر~ سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ http:// Saharam.Blogsky.com

به پگاه!؟!؟!؟!؟!؟ اونم با 4 تا گل!؟!؟!؟!؟ خیلی ضایع ست!!!!!!
یه تجدید نظر بکنین!
(قرمزته!!!!!!)

فرزاد پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام نیما امروز ۲۹ام هسته که به وبلاگت سر زدم خیلی خوب بود به خاطر نوشته هات وخیلی بد بود چون یه هفته چیزی ننوشتی امیدوارم بازم بنویسی
دوست دیروز و امروزت (فرزاد)

~سحر~ چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:31 ب.ظ http://Saharam.Blogsky.com

به این زودی جا زدی جوون!؟

یلدا سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 ب.ظ http://www.dokhtaresarmablogsky.com

سلام چطوری؟
بیا برات نظر گذاشتم امیدواریت بیشتر شه.

رضا جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام دوست عزیز فکر نمی کنی با این شکلک های خیلی زیاد وبلاگت مضخرف شده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد