وقتی که من بچه بودم ...

آب و زمین و هوا بیشتر بود

وقتی که من بچه بودم ...

آب و زمین و هوا بیشتر بود

سلام ٬ من آقای نی نی هستم !

سلام ...

من اومدم اینجا که همه ش حرف بزنم ...

هر چند اولش باید مگس بپرونم ...

آخه روزای اول که اینجا اصلا مشتری نداره ...

میخوام خاطرات روزانه مو بنویسم که بعدا بخونمشون ... 

با این فرض که همه منو میشناسن ...

 

از اینجا شروع میکنم که امروز اولین تصمیمم ٬ پاک کردن وبلاگای قبلیم بود ...  با همه خدافظی کردم ...    همه هم حلالم کردن ...   از دستم راحت شدن ...  بعد یهو دلم گرفت ...   فهمیدم دردم با نوشتن آروم میشه ... گفتم باید جدید باشم ... اومدم واسه اولین بار تو بلاگ اسکای ٬ تک و تنها ... از حول حلیم اوفتادم تو دیگ ٬ ۲ تا وبلاگ ساختم ...  اسم اولیش که توش مثلا یکم جدی ترم اینه ٬ عطر آویشن ... دویمش که واسه ثبت خاطره هاست ٬ همین وبلاگه ٬ آقای نی نی ...  ... البته باید یکم اینجارو سروسامون بدم ... آخه هنوز بلاگ اسکای بلد نیستم ...

نظرات 1 + ارسال نظر
~سحر~ دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ق.ظ http://Saharam.Blogsky.com

سلام
ما بلاگ اسکایی ها تنهاتون نمی ذاریم!
اینجا برای خودتون خوش و راحت باشین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد