وقتی که من بچه بودم ...

آب و زمین و هوا بیشتر بود

وقتی که من بچه بودم ...

آب و زمین و هوا بیشتر بود

روز دوم !

سلام ... حالتون چطوره ؟

چه شروع خوبی داشت وبلاگم ٬ یکی نظر در روز اول ...

 واقعا ممنون سحر خانوم ...

 

امروز از صبح که بیدار شدم همه ش دارم مینویسمو محاسبه میکنم ٬ مردم از بس نوشتم ...  شوخی شوخی شدیم ترم آخریو نوبت سروکله زدن با پروژه ها ...   تو عید همه ش خوردمو خوابیدم ٬ حالا باید خر کاری کنیم البته بلا نسبت خر ...   این پروژه فولاد و این دکتر بدیعی هم خودش یه حکومتیه ها ... 

کاش دکتر بدیعی میشد استاندار شهر ...  آباد میشدیم  ( نه آخه یکی به من بگه کدوم یکی ازین رئیس روئسای مملکت ما متخصصن که حالا تو میخوای دکتر بدیعی بشه استاندار ؟) ... چیه؟ سیاسی شد؟؟

 

پریروز معلوم شد این بچه ی دختر خاله م ٬ پسر هستن ...  با احترام میگم چون این اولین نتیجه ی مامان بزرگیمه ...  اسمش فعلا هستن آرش ٬ تا بعدش چی بشه خدا میدونه ( منظورم اسمشه ) ... دیروزی مامانمو ٬ خاله مو ٬ دختر خالم رفتن سیسمونی خریدن ٬ پس سیسمونیه من کو ؟!‌ ...  

انگار نه انگار که منم نی نی هستم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد فهندژ سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.ottelo.blogsky.com

سلام . وبلاگ خوبی دارید. به ما هم سر بزنید . موفق باشید .

م.ج سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ب.ظ http://lovsat.blogsky.com

مرسی عزیزم که به وب من اومدی و نظر دادی امید وارم موفق وپیروز باشی تو همه زندگیت مخصوصا وبلاگ نویسی . ژیش ما بیا . نمیدونم شاید اون شعر رو کسی خونده باشه من نشنیدم ولی

Sahar سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ب.ظ http://Saharam.blogsky.com

Salam!
Ghabeli nadash! Omidvaram ke karaye proje khoob pish bere o agha Arasham saalemo salamat bashe! Man faghat nafahmidam avalin tajrobeye madar bozorgime yani chi!?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد